2018. július 17., kedd

Rólam

Sziasztok!

Váradi Fanni vagyok, a Miskolci Egyetem gazdaságtudományi kar hallgatója. Miután lediplomázom az egyik nagy álmomat szeretném valóra váltani. Szerintem nem is kérdés, hogy mi lenne az. 😊

Azzal kezdem, hogyan jött szóba nálam a cukrászkodás. Mindig is szerettem a konyhában tevékenykedni az apukám mellett. Főzni is imádok, de amikor a desszertekre került a sor sokkal izgatottabb lettem. Mindig néztem az ilyen jellegű  tv műsorokat, és általában találtam olyat, amit muszáj volt kipróbálnom. Később a családtagok szülinapjára kezdtem el alkotni sütiket vagy tortákat. Egyre jobban szerettem kísérletezgetni és egyre nehezebb dolgokat kipróbálni. Jelenleg  itt tartok. 2015 decemberében indítottam el a sütis instagram oldalamat ( @fairy_bakes_ ). Nagyon jó érzéssel töltött el, hogy egyre több követőm lett, sok pozitív visszajelzést kaptam. Ez maximálisan inspirál engem. Egyre többen írtak receptekkel kapcsolatban, így egyértelmű volt, hogy kéne egy blog is, ahol megoszthatom veletek a recepteket.


Közel másfél éve derült ki, hogy gluténérzékeny vagyok, így ez eléggé megnehezítette a dolgomat a sütés terén. De ez sem hátráltat abban, hogy új süteményeket alkossak,vagy csak a régieket alakítsam gluténmentessé Remélem ezzel sokatoknak segíthetek majd, és inspirálhatlak titeket, hogy nincs lehetetlen és bárki tud sütni, csak igazán akarni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése