2020. május 8., péntek

Cukor-és lisztmentes túrós-áfonyás süti

Volt itthon egy kis túró és szerettem volna egy bűntudat nélkül ehető sütit. Mindenképp lisztmentesre szerettem volna, de végül a cukrot is elhagytam és eritritet használtam helyette. Bármilyen gyümölccsel fel lehet dobni, nekem áfonya volt itthon, azzal dobtam fel.
Nyugodtan lehet duplázni az adagot, garantáltan elfogy.


Hozzávalók:



  • 250 g túró
  • 1 dl tejföl
  • 3 tojás
  • 3 ek rizsdara / 2 ek búzadara
  • 1 citrom reszelt héja
  • 70 g eritrit / 50 g cukor
  • 1 mk. sütőpor
  • Vanília aroma
  • Áfonya
  1. A tojásokat szétválasztom és a fehérjét kemény habbá verem.
  2. A sárgáját a cukorral habosra keverem.
  3. Hozzáadom a  többi hozzávalót és jól összekeverem.
  4. Beleforgatom a fehérjét is a masszába, majd az áfonyát is hozzákeverem.
  5. Egy sütőpapírral kibélelt tepsiben 180 fokon kb 40 perc alatt készre sütöm. Akkor jó ha már szép aranybarna a teteje.
  6. Hagyom teljesen kihűlni és lehet is szeletelni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése