2019. április 23., kedd

Epres-bazsalikomos muffin

Egyik nap anyukám vett egy kiló epret, és mindenképp fel akartam használni a friss gyümölcsöt. Egy gyors sütit akartam, ezért döntöttem a muffin mellett. A friss epret egy kis bazsalikommal bolondítottam meg.


Recept:


  • 130 g cukor
  • 130 g vaj
  • 2 tojás
  • 1 doboz natúr joghurt
  • 130g liszt ( gluténmentesen 140 g gm liszt, én 80 g rizslisztet és 60 g alfamixet használtam)
  • Fél cs. sütőpor
  • Vanília aroma
  • Friss eper felkockázva
  • Friss bazsalikom ízlés szerint

  1. A cukrot a szobahőmérsékletű vajjal habosra keverem.
  2. Egyenként hozzákeverem a tojásokat.
  3. Hozzáadom a lisztet és a joghurtot, majd a vanília aromát, és simára keverem.
  4. A masszához adom a felkockázott epret és az összeaprított bazsalikomot.
175 fokra előmelegítem a sütőt. A muffin formákat háromnegyedig megtöltöm a tésztával, és a tetejére is szórok az eperből és a bazsalikomból. 25- 30 perc alatt készre sütöm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése